Гарантія та сервіс

Сервісне обслуговування

Сервісне обслуговування, а також гарантійний та післягарантійний ремонт обладнання ТМ LAFAT здійснюється силами фірмових сервісних центрів, а також уповноваженими партнерськими сервісними центрами. Усі інженери та співробітники сервісних центрів навчені та мають спеціальну підготовку з виконання якісного сервісного обслуговування обладнання. Дізнатись координати сервісних центрів, замовити установку, а також залишити заявку на проведення ремонту чи обслуговування можна безпосередньо у наших менеджерів, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0800335987

Також по телефону гарячої лінії ви можете зв’язатися з технічним відділом у разі виникнення труднощів або питань, пов’язаних із встановленням або експлуатацією придбаного обладнання.

Умови гарантійного обслуговування обладнання

Виробник обладнання ТМ LAFAT, надає гарантію на все обладнання протягом 24 місяців (гарантія на теплообмінник збільшена і становить 5 років) з моменту покупки обладнання та гарантує нормальну його роботу протягом усього терміну експлуатації. Також за умови проведення щорічного платного технічного обслуговування уповноваженим сервісним центром гарантійний період може бути продовжений.

Гарантійний ремонт обладнання протягом гарантійного періоду здійснюється безкоштовно тільки за умови дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні:

  • Наявність у користувача правильно заповненого гарантійного талона;
  • Дотримання користувачем усіх рекомендацій посібника з експлуатації.